Gå til hovedindholdet
RSS

Fødevarepartnerskabet er et nyt offentligt-privat partnerskab, der med udgangspunkt i Fødevarefortællingen oprettes for at skabe en ny og...

Det bliver nu lettere for offentlige køkkener at få flere økologiske og lokale varer. Det gør det via Madkulturens indsats Kloge Fødevareindkøbs nye...

Projektet Madkamp har styrket madkundskabsfaget ved at give mere plads til samarbejde, innovation og elevdeltagelse. Det peger en ny undersøgelse på.

Ny Food Careers-kampagne skal tiltrække flere unge til fødevarebranchen.

Fødevarestuderende demonstrerer fødevarebranchens bredde, når de i samarbejde med Madkulturens indsats Food Careers går på scenen under CPH Food...

FoodJam på Roskilde Festival sættes på den anden ende, når køkkenchef og tidligere vinder af MasterChef Timm Vladimir kalder gæster til dysten om...

Ny rapport fra KU samler eksisterende viden om danskernes madvaner og sundhed. Rapporten inddrager tal fra Madindeks 2015.

Nordea-fonden forlænger støtten til projektet Madkamp, og dermed kan kampen for et styrket madkundskab fortsætte.

Nyheds side navigering - se flere nyheder

MENU